Σε κλίμα απόλυτης επιτυχίας και συγκίνησης ολοκληρώθηκαν πριν από λίγο στη Μύκονο δύο κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις: το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αισθητικής Ομαδικής Γυμναστικής καθώς και το 3ο Κύπελλο Ελλάδας. Το νησί των Ανέμων στράφηκε στο επίκεντρο του διεθνούς αθλητικού ενδιαφέροντος, φιλοξενώντας αθλητές, προπονητές και θεατές από κάθε γωνιά του πλανήτη σε μια γιορτή του αθλητισμού και της αισθητικής.

Μετά την ολοκλήρωση των αγώνων, ο Δήμαρχος Μυκόνου, Χρήστος Βερώνης, προχώρησε σε μια θερμή δήλωση, εξαίροντας τη συλλογική προσπάθεια που οδήγησε σε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα.

«Τελείωσε πριν λίγο στη Μύκονο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αισθητικής Γυμναστικής και το τρίτο κύπελλο Ελλάδας! Συγχαρητήρια στις Ομάδες! Συγχαρητήρια στους Δασκάλους! Συγχαρητήρια στην Ομοσπονδία! Συγχαρητήρια στους Γονείς! Συγχαρητήρια σε Όλους τους Συντελεστές!» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Βερώνης.

Τα Κλειδιά της Επιτυχίας

Η επιτυχής διεξαγωγή μιας διοργάνωσης τέτοιου βεληνεκούς αποδεικνύει την ετοιμότητα και την ικανότητα της Μυκόνου να υποστηρίζει σπουδαία αθλητικά δρώμενα παγκόσμιας εμβέλειας. Ο Δήμαρχος απέδωσε τα εύσημα σε όλους όσοι εργάστηκαν σκληρά πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας:

  • Στις Ομάδες & τους Αθλητές: Για το υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού, το ήθος και το μοναδικό θέαμα που προσέφεραν.
  • Στους Δασκάλους & Προπονητές: Για την καθοδήγηση και την άρτια προετοιμασία των αθλητών.
  • Στην Ομοσπονδία: Για την άψογη οργανωτική δομή και τη συνεργασία.
  • Στους Γονείς: Για την αμέριστη και διαρκή υποστήριξη που παρέχουν στα παιδιά τους.

Η Μύκονος, πέρα από κορυφαίος τουριστικός προορισμός, επιβεβαιώνει για ακόμα μια φορά τη δυναμική της και στον τομέα του αθλητικού τουρισμού, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις σε διεθνές επίπεδο.