

Μια ξεχωριστή και άκρως επιμορφωτική εμπειρία είχαν σήμερα μαθητές και μαθήτριες από σχολείο της Γερμανίας, οι οποίοι επισκέφθηκαν την Ιέρα Μονή Παναγίας Τουρλιανής στην Άνω Μερά, στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος Erasmus.
Τους Γερμανούς μαθητές υποδέχθηκε με θέρμη ο Ηγούμενος της Μονής, Αρχιμανδρίτης Αλέξιος Παπαδόπουλος. Ο Γέροντας Αλέξιος ξενάγησε τους νεαρούς επισκέπτες στο επιβλητικό Καθολικό της Μονής, αναλύοντάς τους την ιστορία, την αρχιτεκτονική και την πνευματική σημασία του ιστορικού μοναστηριού, ενώ στη συνέχεια τους συνόδευσε στους χώρους του Μουσείου, όπου φυλάσσονται πολύτιμα εκκλησιαστικά κειμήλια.

Μετά το πέρας της ξενάγησης, η Μονή παρέθεσε παραδοσιακό κέρασμα στους μαθητές και τους συνοδούς τους στον χώρο της Τραπεζαρίας.
Εκεί, σε ένα ιδιαίτερα ζεστό και φιλόξενο κλίμα, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν απευθείας με τον Ηγούμενο. Στο πλαίσιο μιας μικρής «συνέντευξης», οι Γερμανοί μαθητές έθεσαν μια σειρά από ενδιαφέρουσες ερωτήσεις σχετικά με τον μοναχισμό, την ορθόδοξη παράδοση και την καθημερινότητα στη Μονή, λαμβάνοντας αναλυτικές απαντήσεις που εμπλούτισαν τις γνώσεις τους και ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο την εκπαιδευτική και πολιτιστική τους επίσκεψη στο νησί.





























