Με την τουριστική σεζόν να οδεύει προς την ολοκλήρωσή της, επιχειρηματίες και πολιτικοί παράγοντες της Μυκόνου προχωρούν στον δικό τους απολογισμό, χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μοιραστούν τις σκέψεις τους για την πορεία του καλοκαιριού. Δύο χαρακτηριστικές αναρτήσεις, από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Σταύρο Γρύμπλα , και τον πρώην Αντιδήμαρχο και νυν Δημοτικό Σύμβουλο, Μιλτιάδη Ατζαμόγλου, αναδεικνύουν την κοινή παραδοχή της επιτυχίας του νησιού, εστιάζοντας, ωστόσο, σε διαφορετικές πτυχές.

Η Οπτική του Σταύρου Γρύμπλα : «Φάρος Ποιότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης»

Ο Σταύρος Γρύμπλας στην ανάρτησή του, μιλά για την σταθερή θέση της Μυκόνου ως «κορυφή του παγκόσμιου τουρισμού». Το μήνυμά του επικεντρώνεται στη «σκληρή δουλειά, συνεργασία και αγάπη για τον τόπο», στοιχεία που, όπως υποστηρίζει, οδήγησαν στην επιτυχημένη υποδοχή χιλιάδων επισκεπτών.

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου αποδίδει την επιτυχία όχι μόνο στη «μαγεία του νησιού» αλλά και στην «ασφάλεια, την οργάνωση και τη φιλοξενία» που προσφέρθηκαν. Στο μήνυμά του, ευχαριστεί όλους τους συντελεστές – από τους επαγγελματίες και τους εργαζομένους έως τις υπηρεσίες του Δήμου και τον κάθε Μυκονιάτη – υπογραμμίζοντας ότι «η επιτυχία της Μυκόνου είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας και οράματος».

Κλείνοντας, ο κ. Γρύμπλας θέτει το βλέμμα στο μέλλον, δηλώνοντας τη δέσμευση για συνέχιση της εργασίας «ώστε η Μύκονος να παραμένει φάρος ποιότητας, πολιτισμού και βιώσιμης ανάπτυξης», χαρακτηρίζοντας το φετινό καλοκαίρι ως «σημαντικό βήμα μπροστά».

Ο Μιλτιάδης Ατζαμόγλου: «Ο Καλός Καπετάνιος» και η Αντοχή στη «Φουρτούνα»

Από την πλευρά του, ο Μιλτιάδης Ατζαμόγλου, αν και συμφωνεί στην επιτυχημένη έκβαση της σεζόν, χρησιμοποιεί μια αλληγορία, εκείνη του «καλού καπετάνιου». Η ανάρτησή του εστιάζει στην «αντοχή» της Μυκόνου, η οποία άντεξε «παρά τις όποιες αντιξοότητες και όλη την πολεμική που δέχτηκε».

Ο κ. Ατζαμόγλου αναδεικνύει το νησί ως έναν από τους κορυφαίους προορισμούς της χώρας, αποδίδοντας την επιτυχία αποκλειστικά στους ανθρώπους που εργάζονται στον τουρισμό και «προσφέρουν τις καλύτερες υπηρεσίες». Η ρήση «Ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται» λειτουργεί ως κεντρικό μήνυμα, υποδηλώνοντας ότι η φετινή επιτυχία αποκτά μεγαλύτερη αξία λόγω των εξωτερικών πιέσεων και προβλημάτων που αντιμετώπισε ο προορισμός.

Κοινή Συνισταμένη η Επιτυχία

Συνοψίζοντας, και οι δύο πολιτικοί και επιχειρηματίες συμφωνούν ότι η Μύκονος πέτυχε τους στόχους της, παραμένοντας σταθερά στην κορυφή. Ο Σταύρος Γρύμπλας εστιάζει στη συλλογική προσπάθεια, το όραμα και τη βιώσιμη ανάπτυξη που καθιστούν τη Μύκονο «φάρο ποιότητας». Συμπληρωματικά ο Μιλτιάδης Ατζαμόγλου τονίζει την αντοχή του νησιού έναντι της «πολεμικής» και την αριστεία των εργαζομένων που αποδεικνύουν, εν μέσω «φουρτούνας», την αξία τους.