

Βαθύ καλοκαίρι ίσον και πιο εντατικοί έλεγχοι σε σούπερ μάρκετ που λαμβάνουν χώρα, κυρίως σε τουριστικές περιοχές, από πλευράς του Υπουργείου Ανάπτυξης.
Κατά όσα τονίζουν πηγές της αγοράς των σούπερ μάρκετ στο Financial Report «υπάρχει μέσα στον Ιούλιο έντονη κινητικότητα από πλευράς ελέγχων πλέον περισσότερο στα νησιά και σε τουριστικούς προορισμούς, οι οποίοι, εξάλλου, συγκεντρώνουν και λόγω Ιουλίου πολλούς επισκέπτες, κυρίως από το εξωτερικό, καθώς οι Έλληνες αναμένεται να φθάσουν, στο πιο μεγάλο ποσοστό, τον Αύγουστο”.
Στο στόχαστρο πιο συγκεκριμένα τις προηγούμενες δύο εβδομάδες βρέθηκαν μεγάλα σούπερ μάρκετ στη Χαλκιδική, τη Μύκονο, την Πάρο και τη Νάξο, όπου σε κάποιες περιπτώσεις επιβλήθηκαν και συστάσεις στους διευθυντές για ζητήματα που αφορούσαν τόσο την επικοινωνιακή κατανομή των προϊόντων στα ράφια με στόχο την παραπλάνηση του καταναλωτή, όσο και υγειονομικές παρατηρήσεις.

Αξίζει, δε, να σημειωθεί ότι οι φυσικοί έλεγχοι γίνονται πλέον περισσότερο σε μικρές, τοπικές αλυσίδες και λιγότερο σε μεγαλύτερες.
Με βάση τα όσα δηλώνει χαρακτηριστικά διευθυντής σούπερ μάρκετ στη Νάξο «μας έχουν έρθει δύο φορές έλεγχοι, μια φορά τον Ιούνιο και μία τον Ιούλιο, κάτι που δεν είχε γίνει πχ καθόλου μέσα στην άνοιξη, οπότε είχε ξεκινήσει το νέο μέτρο. Ήμαστε προετοιμασμένοι, είναι κάτι που μας βρίσκει καταρχήν σύμφωνους, αρκεί να μην έχει, εφόσον είμαστε σε μεγάλο βαθμό συμμορφωμένοι, τιμωρητικό χαρακτήρα, πόσο μάλλον σε μια φορτωμένη επαγγελματικά περίοδο για εμάς όπως είναι οι δύο μήνες Ιούλιος και Αύγουστος’’.
Από την πλευρά του ο Απόστολος Πεταλάς, Γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ τονίζει ότι, πέρα από τους φυσικούς ελέγχους, λόγω του γεγονότος ότι πλέον οι μεγάλες αλυσίδες έχουν και e-shop γίνονται και ηλεκτρονικά και με μεγάλη ακρίβεια. “Εφόσον οι τιμές είναι ίδιες τόσο στα e-shop όσο και στα φυσικά καταστήματα, ο χρόνος που χρειάζεται για τους ελέγχους είναι πολύ λιγότερος πλέον”.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ