

Η Ελλάδα, ένας από τους πιο εμβληματικούς προορισμούς κρουαζιέρας στον κόσμο, μπαίνει δυναμικά στο προσκήνιο μιας νέας προσπάθειας ενίσχυσης και ενοποίησης της τουριστικής της ταυτότητας. Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) παρουσιάζει σήμερα την καμπάνια “All Aboard Greece”, μια πρωτοβουλία με ξεκάθαρο μήνυμα: η κρουαζιέρα δεν είναι μόνο τουρισμός — είναι κοινωνία, οικονομία και πολιτισμός.
Μέσα από μία σειρά δράσεων και βίντεο, η καμπάνια δίνει φωνή στους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από τη λειτουργία και την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στη χώρα μας. Από κυβερνητικά στελέχη και λιμενικές αρχές μέχρι τοπικούς επαγγελματίες, ακαδημαϊκούς και προμηθευτές, το εγχείρημα της CLIA προβάλλει ένα πολύχρωμο μωσαϊκό συνεργασίας και κοινής προσπάθειας.

Τα δύο πρώτα βίντεο της καμπάνιας, που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα, εστιάζουν σε δύο πυλώνες-κλειδιά της κρουαζιέρας:
1. Κρουαζιέρα και Οικονομική Συνεισφορά
Με δηλώσεις του Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Μανώλη Κουτουλάκη, αλλά και εκπροσώπων του τουρισμού και της πανεπιστημιακής κοινότητας, το βίντεο αναδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο της κρουαζιέρας στην τοπική οικονομία. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζονται, η δραστηριότητα αυτή παράγει ετησίως πάνω από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ προστιθέμενης αξίας, ενώ στηρίζει εκατοντάδες θέσεις εργασίας σε νησιά και λιμάνια ανά την Ελλάδα.
2. Λιμάνια και Ανάπτυξη
Το δεύτερο βίντεο εστιάζει στις υποδομές και τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό των ελληνικών λιμένων. Παρουσιάζονται παραδείγματα λιμανιών όπως του Πειραιά, του Ηρακλείου και της Ρόδου, που επενδύουν στρατηγικά ώστε να ανταποκριθούν στις ανάγκες του σύγχρονου επιβάτη κρουαζιέρας. Το βίντεο υπογραμμίζει πως η Ελλάδα
Η καμπάνια “All Aboard Greece” δεν περιορίζεται στην προβολή δεδομένων και αριθμών. Αναδεικνύει την ανθρώπινη διάσταση της κρουαζιέρας, δίνοντας το μικρόφωνο σε τοπικές κοινωνίες, επαγγελματίες και νέους επιστήμονες.
Όπως σημείωσε η Μαρία Δεληγιάννη, Διευθύντρια Ανατολικής Μεσογείου της CLIA:
«Η κρουαζιέρα είναι ιδιαίτερα σημαντική για την ελληνική οικονομία καθώς χιλιάδες άνθρωποι βιοπορίζονται από αυτήν. Είμαστε περήφανοι που μέσα από αυτήν την καμπάνια δίνουμε φωνή στους ανθρώπους και τους επαγγελματίες που κάνουν πραγματικότητα την κρουαζιέρα στην Ελλάδα.»
Στην καμπάνια συμμετέχουν εκπρόσωποι από ένα ευρύ φάσμα φορέων και αρχών, μεταξύ αυτών:
- Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Η Ένωση Λιμένων Κρουαζιέρας Μεσογείου (MedCruise)
- Η Ένωση Λιμένων Ελλάδος (Ε.ΛΙ.ΜΕ.)
- Οι Λιμενικές Αρχές Ηρακλείου, Κέρκυρας, Πειραιά, Ρόδου και Σαντορίνης
- Τα Επιμελητήρια Κυκλάδων και Πειραιά
- Οι τοπικές αρχές της Μυκόνου και του Πύργου
- Επαγγελματίες του τουρισμού, προμηθευτές και πανεπιστημιακοί του Πανεπιστημίου Πειραιώς
Η συμμετοχή όλων αυτών των παραγόντων ενισχύει την αξία του διαλόγου και της συνεργασίας ως βασικά εργαλεία βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.
Στις επόμενες εβδομάδες, η CLIA θα παρουσιάσει δύο ακόμα θεματικά βίντεο:
Τοπικές Φωνές – Με επίκεντρο τους κατοίκους και τις τοπικές επιχειρήσεις που συνδιαμορφώνουν την εμπειρία του επιβάτη
Βιώσιμη Κρουαζιέρα – Με έμφαση στις “πράσινες” πρωτοβουλίες και την προστασία των ευαίσθητων θαλάσσιων οικοσυστημάτων
Δείτε τα βίντεο:
Κρουαζιέρα και Οικονομική Συνεισφορά: https://youtu.be/JTnCdKRSY5Y
Λιμάνια και Ανάπτυξη: https://youtu.be/OtZ5WgN3Kv8
Η καμπάνια “All Aboard Greece” δεν είναι απλώς μια πρωτοβουλία επικοινωνίας. Είναι μια πλατφόρμα διαλόγου και οραματισμού, που επιδιώκει να τοποθετήσει την Ελλάδα στο κέντρο της διεθνούς κρoυαζιέρας , με σεβασμό στον άνθρωπο, το περιβάλλον και τον πολιτισμό της.