Καμπάνια διαφημιστικής προβολής των Κυκλάδων, της Μυκόνου και της Σαντορίνης για το επόμενο διάστημα, μέσω της TUI Ολλανδίας, ενέκρινε η περιφέρεια Ν. Αιγαίου.

Η καμπάνια περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την αποστολή newsletter με εικόνα και call-to-action button, το οποίο θα αποσταλεί σε τουλάχιστον 700.000 παραλήπτες από τη βάση πελατών της TUI, έναντι του ποσού των 20.000 ευρώ. Το newsletter θα περιλαμβάνει banner διαστάσεων 600x240px το οποίο θα αναφέρεται στις Κυκλάδες και θα δίνει πρόσβαση στο σύνολο των νησιών που έχει στο πρόγραμμα της η TUI Ολλανδίας.

Η διαφημιστική προβολή περιλαμβάνει ακόμη…

-Παρουσίαση της Μυκόνου και της Σαντορίνης, για δύο εβδομάδες, σε δύο οθόνες διαστάσεων 102×59εκ, οι οποίες βρίσκονται εντός 140 ταξιδιωτικών πρακτορείων της TUI Ολλανδίας. Το περιεχόμενο της παρουσίασης θα αποτελείται από δύο εικόνες, σύντομο κείμενο (USP) και λογότυπο. Η παρουσίαση κάθε νησιού θα έχει διάρκεια 8 δευτερολέπτων και θα εμφανίζεται τουλάχιστον 20 φορές την ώρα. 

-Διαφημιστική καμπάνια για τη Μύκονο και τη Σαντορίνη μέσω carouselads στο Facebook και Instagram profile της TUI Ολλανδίας. Η διαφήμιση θα αποτελείται από εικόνα, λεκτικό και call-to-action button. Ο ελάχιστος αριθμός εμφανίσεων που θα επιτευχθεί είναι 650.000.

-Προβολή της Μυκόνου και Σαντορίνης μέσω δυο display banner διαστάσεων 745x400px, που θα εμφανιστεί στη σελίδα Medium Haul Destinations του ιστότοπου της tui.nl για συνολική διάρκεια τεσσάρων εβδομάδων.