Ο Χρήστος Βερώνης παρουσιάζει την τεχνολογική λύση του Δήμου για την ισορροπημένη διαχείριση των επισκεπτών, ενώ αποκαλύπτει σχέδια για την επέκταση του λιμανιού, προσθέτοντας νέες θέσεις ελλιμενισμού για μεγάλα κρουαζιερόπλοια.

Ο Δήμαρχος Μυκόνου, Χρήστος Βερώνης, σε πρόσφατη τοποθέτησή του στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας της CLIA (Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας), έδωσε έμφαση στη σημασία της κρουαζιέρας για την οικονομία του νησιού, απορρίπτοντας παράλληλα την αντίληψη ότι αυτή συνδέεται αποκλειστικά με τον φθηνό τουρισμό.

Στο βίντεο της καμπάνιας, ο κ. Βερώνης τόνισε ότι η κρουαζιέρα αποτελεί έναν από τους βασικούς μοχλούς της τουριστικής οικονομίας της Μυκόνου.

Επιπλέον, αναφέρθηκε στις προσπάθειες του Δήμου και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου για την ομαλή διαχείριση των αφίξεων. Όπως εξήγησε, έχει αναπτυχθεί ένα σύστημα, το «Berth Allocation System», το οποίο επιτρέπει την ισορροπημένη διαχείριση των κρουαζιερόπλοιων. Μέσω αυτού του συστήματος, οι εταιρείες μπορούν να δηλώνουν τα δρομολόγιά τους από την προηγούμενη χρονιά, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός και να διατηρείται μια ισορροπία στον αριθμό των επισκεπτών.

Τέλος, ο δήμαρχος παρουσίασε τα μελλοντικά σχέδια για την αναβάθμιση του λιμανιού. Συγκεκριμένα, ανακοίνωσε την ανάπτυξη του νοτιοανατολικού προβλήτα, ένα έργο που θα προσθέσει δύο νέες θέσεις ελλιμενισμού ικανές να φιλοξενήσουν μεγάλα κρουαζιερόπλοια, συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω ανάπτυξη της κρουαζιέρας στη Μύκονο.

Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας τις ιστορίες των τοπικών κοινωνιών και την πρόοδο του κλάδου στον τομέα της βιωσιμότητας. Παράλληλα, προσκαλεί το κοινό να βιώσει την κρουαζιέρα με έναν ξεχωριστό τρόπο, μέσω της έκθεσης «The Voyage», η οποία θα φιλοξενηθεί στο Ίδρυμα Ευγενίδου, στην Αθήνα, από τον Οκτώβριο έως τις αρχές Ιανουαρίου.

Μετά την έναρξη της καμπάνιας τον Ιούλιο, με την επιτυχημένη κυκλοφορία των δύο πρώτων βίντεο, η CLIA παρουσιάζει σήμερα δύο νέα βίντεο:

  • Τοπικές Φωνές (Local Voices) – με τη συμμετοχή αξιωματούχων προορισμών κρουαζιέρας και φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης, συμπεριλαμβανομένων δημάρχων και εκπροσώπων λιμενικών αρχών, οι οποίοι μοιράζονται τις απόψεις τους για το πώς ο τουρισμός κρουαζιέρας υποστηρίζει τις τοπικές οικονομίες, δημιουργεί ευκαιρίες για μικρές επιχειρήσεις και συνδέει τους επισκέπτες με την πολιτιστική ταυτότητα της Ελλάδας.
  • Βιώσιμη Κρουαζιέρα (Sustainable Cruising) – που παρουσιάζει τις δράσεις του κλάδου για την προώθηση της βιωσιμότητας, συμπεριλαμβανομένων επενδύσεων σε καθαρότερη ενέργεια και μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, περιβαλλοντικών καινοτομιών, καθώς και πρακτικών διαχείρισης βιώσιμου τουρισμού στους προορισμούς.